  • Data: 2010-06-09 10:17:30
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h...@p...onet.pl...

    > Rozbite, tłuczone, powypadkowe - będziemy się czepiać słówek?

    tak, bo sa dosc istotne, w dodatku z tego powodu chcesz obnizac cene auta o
    20-30% ;)

    ja pewnie wg ciebie jak bede chcial swojego sprzedawac, to tez bede musial
    cene obnizyc o przynajmniej 15%, bo mial wymieniana przednia szybe, wiec
    pewnie byl rozbity, albo nawet dachowal :)

    sa rzeczy duzo istotniejsze niz to, ze mial malowany blotnik, czy nawet
    wymieniane drzwi lub tylna klape

    > Poza tym - nie wiesz co było naprawiane, polegasz na tym co
    > Ci powiedziano... Dużo ludzi jak widzi ślady malowania to omija
    > z daleka bo to jest często zagadka i nie warto się w auto pakować
    > jak się nie wie na 100% co było robione i co klepane, szpachlowane
    > itp, itd...

    nigdy nie bedziesz wiedzial na 100% co bylo w aucie robione, duzo ludzi tez
    szerokim lukiem omija auta z duzym przebiegiem, dlatego tak "modne" jest
    krecenie licznikow, a ja sie ciesze, bo przez takich niekumatych kupilem
    auto o 25% taniej niz podobne na rynku, ale poprzedni wlasciciel mial
    awersje na handlarzy na szczescie i im nie chcial sprzedac :)

    takze mozesz polegac jedynie na sobie, zaprzyjaznionym mechaniku czy
    warsztacie, a tak naprawde to juz w salonie mozesz kupic auto po "kolizji" z
    lakierowanymi elementami z tego powodu i nawet o tym nie wiedziec