  • Data: 2012-09-22 13:03:03
    Temat: Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukałem trochę po znanych sklepach, ale tylko w Farnellu są ślady
    > występowania goldpinów trzyrzędowych kątowych do tradycyjnego montażu tth,
    > i niestety nie mają nic na magazynie.
    > Macie pomysł gdzie detalicznie coś takiego można kupić za rozsądne
    > pieniądze?

    Cześć Marku

    Mam karton takich złącz, bo używam tego w swoich produktach, między innymi w
    autopilocie.
    Wystawiam je tutaj:
    http://www.pitlab.pl/index.php?keyword=k%C4%85towe&S
    earch=Szukaj&Itemid=4&option=com_virtuemart&page=sho
    p.browse
    Jako że czuję się Twoim dłużnikiem masz u mnie garść złacz gratis. Szczegóły
    proszę emailem.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl