  • 1. Data: 2012-09-22 01:10:33
    Temat: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    Witam.

    Poszukałem trochę po znanych sklepach, ale tylko w Farnellu są ślady
    występowania goldpinów trzyrzędowych kątowych do tradycyjnego montażu
    tth, i niestety nie mają nic na magazynie.
    Macie pomysł gdzie detalicznie coś takiego można kupić za rozsądne
    pieniądze?

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 2. Data: 2012-09-22 01:39:58
    Temat: Re: Gdzie goldpiny kątowe trzyrzędowe?
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/21/2012 07:10 PM, Marek Wodzinski wrote:> Poszukałem trochę po
> [...]
    > tth, i niestety nie mają nic na magazynie.
    > Macie pomysł gdzie detalicznie coś takiego można kupić za rozsądne

    LTSHCR-1-T albo LTSHR-1-T z Major League Electronics. Nie mają cen na
    stronie, ale sprzedają bezpośrednio nawet pojedyncze sztuki. Musisz do
    nich napisać że chcesz kupić i wyślą Ci wszystkie informacje. Ceny mają
    całkiem sensowne, ale nie wiem ile policzą za wysyłkę do PL.

    pzdr.
    j.

  • 3. Data: 2012-09-22 04:31:12
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 22 Wrz, 01:10, Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> wrote:
> [...]
    >
    > Marek
    > --
    > "If you want something done...do yourself!"

    Minuta szukania:

    http://www.tinyurl.pl/?GNRP60Xy

  • 4. Data: 2012-09-22 11:21:36
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 09/22/2012 04:31 AM, Stachu Chebel wrote:

    > Minuta szukania:
    >
    > http://www.tinyurl.pl/?GNRP60Xy

    No niestety to są kompletne złącza z obudową, a ja potrzebuję same piny
    w tym czarnym plastiku. W Tme też sprawdzałem, ale mają tylko jedno i
    dwurzędowe.

  • 5. Data: 2012-09-22 11:29:47
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    [...]
    > Macie pomysł gdzie detalicznie coś takiego można kupić za rozsądne
    > pieniądze?
    > Pozdrawiam
    > Marek

    http://www.ebay.co.uk/itm/170842981586

    pozdrawiam
    Witek

  • 6. Data: 2012-09-22 11:32:48
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 09/22/2012 01:39 AM, Jacek Radzikowski wrote:
> [...]
    > nich napisać że chcesz kupić i wyślą Ci wszystkie informacje. Ceny mają
    > całkiem sensowne, ale nie wiem ile policzą za wysyłkę do PL.

    Dzięki, napiszę do nich.

  • 7. Data: 2012-09-22 13:03:03
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > i niestety nie mają nic na magazynie.
    > Macie pomysł gdzie detalicznie coś takiego można kupić za rozsądne

    Cześć Marku

    Mam karton takich złącz, bo używam tego w swoich produktach, między innymi w
    autopilocie.
    Wystawiam je tutaj:
    http://www.pitlab.pl/index.php?keyword=k%C4%85towe&S
    earch=Szukaj&Itemid=4&option=com_virtuemart&page=sho
    p.browse
    Jako że czuję się Twoim dłużnikiem masz u mnie garść złacz gratis. Szczegóły
    proszę emailem.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 8. Data: 2012-09-22 23:22:46
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 09/22/2012 11:29 AM, Witek Kaszkin wrote:
    > [...]
    >
    > http://www.ebay.co.uk/itm/170842981586

    Całkiem sensowna oferta. Dzięki:-)

  • 9. Data: 2012-09-23 00:13:24
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/22/2012 05:32 AM, Marek Wodzinski wrote:

    > Dzięki, napiszę do nich.

    Jeszcze jedna firma przyszła mi do głowy: 4uconnector.com
    Ceny mają chińskie, wysyłają małe zamówienia bez kręcenia nosem, tylko
    trzeba długo czekać na realizację zamówienia.

    pzdr.
    j.