  • Data: 2024-09-17 13:26:15
    Temat: Re: Gdańsk się skończył dla mnie.
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1xiayvbkfvvb6.14p9r44rsiiuw.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Elektryka se kup :-)
    > Albo hybrydę :-)

    > Tam gdzies jest opcja "wyruszam o ..." - zobacz potencjalne korki :-)
    >

    > J.

    do pojechałem z Matarni do lotniska, ominałem je po lewej potem dzieki
    nawigacji dojechałem do Kościerzyny i Bytowa. Oczywiście 497 kierowców
    również wpadło na ten sam pomysł. Strata czasu 1 godz 20 min plus 30
    minut skręt spod Matarni.

    W drodze powrotnej moja kariera zakończyła się w Szadółkach.
    Przykleiem się do litewskiego TIRa bo wyglądał na takiego co zna tajny
    kąt i wie gdzie jechać.

    Droga w okolicy Lęborka jest rozryta. Nie polecam jechać.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy