  • Data: 2020-12-08 16:08:16
    Temat: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4539614558$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,

    >Nieprawda - mnóstwo energii marnują w oprawach. LED mają bardziej
    >użyteczną wiązkę.

    No, trzeba by zobaczyc stare i nowe lampy.

    >Coraz mniej.

    >Współczesne mają większą.

    Gazowe lub olejowe. A my mamy weglowe.
    I ciekaw jestem takiej calosciowej sprawnosci - z wentylatorami,
    mlynami weglowymi, transportem z kopalni, zasilaniem kopalni ...

    >Tylko pozazdrościć.

    Cos za cos.
    Tak czy inaczej - nie bedziem tak mieli.

    P.S. Powstal taki serial "Okupowani".
    Norwegia zapowiada rezygnacje z wydobycia ropy i gazu, co grozi
    reszcie swiata zapascia.
    Wiec wkraczaja do nich ... Rosjanie, a reszta cywilizowanego swiata ..
    nic nie robi:-)

    J.