  • Data: 2010-08-09 17:30:17
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > A będzie jeszcze gorzej:
    > http://wyborcza.pl/1,75480,8209427,Brzydko_jak_w_Tat
    rach.html

    "Pomyśleć, że i nasze czasy będą kiedyś nazywane <starymi, dobrymi
    czasami>..." :))

    > Na szczęście mam blisko w miejsca, w które nikomu nie chce się
    > zapuszczać, a więc w szczególności skurwielom z agencji reklamowych z
    > premedytacją stawiających takie gówna. A w Zakopopcu ideologicznie
    > niczego nie kupuję (z wyjątkiem wydatków transportowych, gdyż tego
    > trudno uniknąć). Zakopiańczycy i ludzie z Podhala w większości to
    > chyba najbardziej nieprzyjemna społeczność w Polsce, pozbawieni zasad,
    > honoru i dość prymitywni. A szkoda, ich dziadkowie tacy nie byli.

    Góralskie opowieści... ;-) Sienkiewicz miał zamiar pobudować
    się na Antałówce - już Witkiewicz zaprojektował dom wraz z meblami,
    ale "górale wzięli się tak drożyć o parcele, że nawet na Riwierze
    byłoby taniej". :)
    Jak widać tradycja drogiego wypoczynku w górach i nad Bałtykiem
    ma już u nas długą historię... :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]