  • Data: 2010-08-09 21:13:18
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czornyj pisze:
    > To jest wiedza wynikająca z posiadania nieruchomości, czy tzw. mądrość
    > ludowa?

    Ano, z posiadania udziału.

    > Austrię wyzwolono w '55, a nie '89, a Praga po prostu wcześniej stała
    > się modna.

    Nie kombinuj tylko przyznaj - jesteśmy dziadami, których nie drażni syf.
    Praga miała komunę, niechlubną historię wojenną, nawet sami daliśmy im
    łupnia przynajmniej dwukrotnie i jakoś stoją znacznie wyżej od nas kulturą.

    > Naonczas był zamordyzm wieśniaków, jeśli mnie pamięć nie myli.

    Myli Cię niestety, były normy z których wszyscy się śmiali w latach
    dziewięćdziesiątych, a do których teraz wzdychają widząc dżunglę
    reklamową, ale i setki innych wolnych amerykanek - chociażby budownictwo
    tak zwanych ''apartamentów''.

    Najłatwiej tak napisać...

    --
    pozdrawia Adam