  • Data: 2010-08-09 18:41:11
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:
    > Co prawda nie Kraków, ale też Galicja.
    > http://www.fotopolska.eu/7460,foto.html
    > Wiesz od kiedy kamienica po prawej jest we władaniu prywatnych
    > właścicieli? Od 15 lat.

    Ale ja o centrum Krakowa. I tu takich kilka znajdziesz, ale ze względu
    na zawiły stan prawny. To specyficzne miejsca, bo stare centrum przynosi
    zyski praktycznie przy żadnym nakładzie. Elewację można zrobić choćby po
    to, żeby zbić trochę podatku (albo wyprać kasę).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl