  • Data: 2010-08-09 19:10:59
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Aug 2010 08:24:21 -0700 (PDT), Czornyj <m...@c...pl>
    wrote:

    >Chciałbyś żeby to zruinowane przez sowieckie zniewolenie miasto
    >wyremontowało się samo - najlepiej w nocy, ukradkiem i po cichu -
    ?
    Mieszkam w Szczecinie, pracuję trochę w Norwegii i powiem ci jedno -
    za każdym razem wracając z pobytów/wycieczek w Niemczech/Skandynawii
    widzę w Polsce estetyczny burdel. OK, tłumaczę sobie biedniśmy, więc
    może to jest wytłumaczenie. Problem w tym, że ostatni tydzień
    spędziłem w Karkonoszach (Szklarska Poręba dokładnie) i zrobiłem sobie
    wycieczkę do Czech i Pragi - odczucia te same, jednak bracia pepiczki
    potrafią o to zadbać lepiej. O ile porównanie Warszawy z Berlinem nie
    jest zbyt uczciwe to Pragi z Krakowem już tak. Ani Kraków ani Praga
    nie zostały zniszczone podczas wojny. Dyrdymały o ,,obiektywnych''
    trudnościach może były dobre 20-30 lat po wojnie, nie teraz.
    Nie wiem, ale obawiam się że połączenie sraczki estetycznej wraz z
    zasadą ,,wolnoć tomku'' jest u nas nieuleczalne, także Janko jest
    chyba i tak zbytnim optymistą.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish