  • Data: 2010-08-09 19:35:51
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-09 19:47, Czornyj pisze:

    > Remont jest w dużej mierze sposnorowany przez "reklamowy syf".

    Reklama ogólnie jest strasznie przeceniona, szczególnie w przypadku
    małych i średnich przedsiębiorstw bez rozpoznawalnej marki. Nie
    wspominając o firmach z małych miast takich w graniach 60tyś
    mieszkańców. Prawda jest taka konkurencja ma oklejone autobusy to i ja
    okleję, konkurencja ma kilka big banerów to i ja zrobię. Tak naprawdę to
    nikt nie wie jaki to ma realny wpływ na działalność, a może powiem tak
    że woli nie wiedzieć. Pominę to że większość takich działań w tego typie
    firm jest prowadzonych na tzw. rympał i efekty tego widać.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.