  • Data: 2010-08-09 16:16:21
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to już się raczej tylko przyglądam...

    Wcale nie tylko. Komentujesz na przykład. Wszyscy komentują ale jest to
    przeważnie czcze gadanie. Niech ma znaczenie co mówią ludzie. Jak w westernie.
    Jest powiedziane i tak się właśnie staje. Jak mówisz "co za syf wokół mnie"
    zrób coś, aby ten syf umniejszyć. W przeciwnym razie tylko go powiększasz. Ja
    akurat mówię to pod Twoim wątkiem ale nie koniecznie do Ciebie. Coś tam w
    końcu dłubiesz, robisz te swoje obrazki i inne rzeczy. Przeciez to jest
    wartościowe i z przyglądaniem (tylko) ma niewiele wspólnego;)

    Jorku.

    > To prawda, Kraków to olbrzymia mieszanka wszystkiego...

    Kraków to gowno a nie mieszanka;) Odpały i pozytywne zjawiska kulturalne
    wynikają tu wyłącznie z przeświadczenia ludzi o swojej wartości i
    niezależności. Również przez kultywowanie tej tradycji. Prawie 100 procent
    tego myślenia to porażka i zwykła pseudointeligencja lub bufonada. Ludzie tu
    jednak są w stanie zaryzykować zostanie bufonem. Będzie taki pierdzielił aż w
    końcu pierdzielnie coś znaczącego. Gdzie indziej to spotkasz? Kraków jest
    kompletnie nielogiczny.
    Pewnie to była podstawa do tych dni Nowego Jorku;)

    , mieszanina o
    > większej amplitudzie biegunów niż przykładowy Konin (też na ka). Ale
    > wolałbym prowincjonalizm choćby przedwojenny niż współczesną kupę

    Też lubię Żydów ale wierz mi, dla nich liczy się wyłącznie intelekt do
    robienia kasy. Przed wojną byli jeszcze biedni, przynajmniej w Polsce, ale
    dzisiaj miałbyś tu Paccadilly Circus i Time Square w jednym, gdyby im się nie
    przytrafił Hitler.

    > kolorach tęczy. To wesołe miasteczko po prostu męczy. A same czyste
    > planty to jeszcze ciut mało...

    Ja wolałbym Time Square:)

    marek