  • 1. Data: 2010-08-08 15:08:22
    Temat: Fotografia zaangazowana
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zapraszam na mały odłam mojej strony pokazujący pewne miasto w Nibylandii.
    http://www.krakuf.grejt.pl/

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-08-08 16:06:08
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: mt <t...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Zapraszam na mały odłam mojej strony pokazujący pewne miasto w Nibylandii.
    > http://www.krakuf.grejt.pl/

    Dobre :)
    Na to co prawda nie mam zdjęcia, ale Kraków chce też pełnić rolę
    edukacyjną dla innych miast ;)
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,80900
    52,Gdansk__wszystko_dla_rowerzystow__A_Krakow_protes
    tuje.html

    --
    marcin

  • 3. Data: 2010-08-08 18:12:31
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 8 Sie, 17:08, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > Zapraszam na mały odłam mojej strony pokazujący pewne miasto w
    Nibylandii.http://www.krakuf.grejt.pl/

    Najbardziej mnie dziwi ze w cywilizowanym kraju zakrywa sie fasady
    wielgachnymi transparentami, jak w Chinach zprzed 40-stu lat. Jak
    ludzie, mieszkancy moga sie godzic na to?
    StaM

  • 4. Data: 2010-08-08 18:22:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:
    Nibylandii.http://www.krakuf.grejt.pl/

    > Najbardziej mnie dziwi ze w cywilizowanym kraju zakrywa sie fasady
    > wielgachnymi transparentami, jak w Chinach zprzed 40-stu lat. Jak
    > ludzie, mieszkancy moga sie godzic na to?

    Estetyka przeciętnego człowieka jest jak... jak dzisiejsza telewizja i
    radio. Cała ambicja Kowalskiego to puszka piwa, kanapa i większy ekran
    niż ma sąsiad. Skąd zatem miałyby się wziąć siły, żeby stan rzeczy zmienić?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lepiej mieć dwa złote niż złotówkę, a jeszcze lepiej mieć dwa pięćdziesiąt/

  • 5. Data: 2010-08-08 18:25:31
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 8 Aug 2010, StaM wrote:

    Nibylandii.http://www.krakuf.grejt.pl/

    > Najbardziej mnie dziwi ze w cywilizowanym kraju zakrywa sie fasady
    > wielgachnymi transparentami, jak w Chinach zprzed 40-stu lat. Jak
    > ludzie, mieszkancy moga sie godzic na to?

    Bannerek ultra:
    http://lh6.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TEY6TwA0QlI/AAAAAA
    AAIqo/3LoVqLH9UVA/IMG_2522.JPG

  • 6. Data: 2010-08-08 18:26:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "StaM" napisał
> [...]

    wielgachnymi transparentami, jak w Chinach zprzed 40-stu lat. Jak
    ludzie, mieszkancy moga sie godzic na to?

    Przypuszczasz, że mają coś do powiedzenia w tym temacie ? Że ktoś ich słucha
    ?

    adam

  • 7. Data: 2010-08-08 18:46:48
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 10-08-08 20:26, adam wrote:

    > Przypuszczasz, że mają coś do powiedzenia w tym temacie ? Że ktoś ich
    > słucha ?

    Nie mają nic do powiedzenia i nikt ich nie słucha, bo są paragrafy
    jakieś, że wolno. Z miesiąc temu był duży artykuł w jakimś pisemku o
    jakimś konkretnym przykładzie w stolicy, gdzie mieszkańcy wstali z
    kanapy i próbowali coś z tym zrobić (podparty toną wypowiedzi z obu
    stron, i numerami paragrafów). Ambicje Kowalskiego, któremu zasłonili
    okna w mieszkaniu i się w te upały zwyczajnie dusi, nie mają nic do
    rzeczy, bo legalnie nie da się zrobić nic. Przynajmniej na dzień dzisiejszy.

  • 8. Data: 2010-08-08 18:50:15
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik StaM napisał:
    > Najbardziej mnie dziwi ze w cywilizowanym kraju zakrywa sie fasady
    > wielgachnymi transparentami, jak w Chinach zprzed 40-stu lat. Jak
    > ludzie, mieszkancy moga sie godzic na to?
    > StaM

    Gdyby mieli coś do gadania, to by nie było bannerów. Prawda jest taka,
    że wspólnota ustala, że na elewacji od ulicy wieszamy reklamę. Głosują
    wszyscy, nawet ci którzy nie będą mieli zasłoniętych okien. Większością
    głosów wniosek przechodzi. Proste? Proste. Jeszcze jedno - tylko czasami
    obniża się czynsz zasłoniętym mieszkańcom. Zwykle opłaty idą na remont
    części wspólnej, np. dachu, ocieplenie, wymianę instalacji itp. Latem
    jest prawdziwe piekło, bo nie ma krążenia powietrza.
    Bardzo bym chciał, żeby w Polsce nastało prawo z Danii, czyli zakaz
    reklam na ścianach, czy na wolno stojących w polu tablicach. Duńczycy
    uznali, że krajobraz jest na tyle piękny, że nie wolno go szpecić.
    Maciek

  • 9. Data: 2010-08-08 18:53:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    Nibylandii.http://www.krakuf.grejt.pl/

    Kapitalizm plus pokręcone prawo.

    > Estetyka przeciętnego człowieka jest jak... jak dzisiejsza telewizja i
    > radio. Cała ambicja Kowalskiego to puszka piwa, kanapa i większy ekran
    > niż ma sąsiad. Skąd zatem miałyby się wziąć siły, żeby stan rzeczy zmienić?

    Ci co wieszają te banery akurat są ponadprzeciętni;) I mają gdzieś co myśli
    Kowalski.
    Prawo jest tak popieprzone, że walka z tym nie ma sensu. Społeczeństwo z kolei
    generalnie się nie poczuwa. Pytanie czy powinno? Pewnie tak, ale jak
    powiedzieć to ludziom, którzy ciągle nie otrząsnęli się z komuny i każdy
    przejaw obywatelskości traktują jak zamach na ich prywatność.

    marek

  • 10. Data: 2010-08-08 20:43:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Rafal Jankowski pisze:

    > Bannerek ultra:
    > http://lh6.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TEY6TwA0QlI/AAAAAA
    AAIqo/3LoVqLH9UVA/IMG_2522.JPG

    Ale zauważ - ile megapikseli musiał mieć aparat, którym zrobiono te
    zdjęcie! ;-)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --