  • Data: 2010-08-09 17:47:07
    Temat: Re: Fotografia zaangazowana
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co ma remont do reklamowego syfu?

    > A teraz wygląda tak: syf, kiła i mogiła, oszczana, osrana i zarzygana
    > przez turystów :)

    > Cóż za bzdury gadasz... Dzięki temu barbarzyństwu kilka firemek
    > wycinających literki ma co robić. Na turystykę działa to dokładnie
    > odwrotnie, odstrasza.
    Remont jest w dużej mierze sposnorowany przez "reklamowy syf". Nie
    trzeba przeprowadzać drobiazgowego bilansu by odkryć, że w stosunku do
    stanu sprzed 20 lat centrum odpicowane jest na brylantowo (nawet jeśli
    gdzieniegdzie rzygnie sobie turysta) i trzeba wyjątkowo dużo złej
    woli, by tego faktu nie dostrzegać.
    Zdecyduj się na coś - albo reklamy odstraszają turystów, albo turyści
    zarzygują i osrywają wszystko na prawo i lewo, więc ch... im w d...,
    niech będą odstraszani. Chyba że raczysz sugerować, że jeśli nagle
    znikną reklamy i syf, obudzimy się w krainie piękna i szczęśliwości,
    to będą już do nas przyjeżdżali wyłącznie nadziani yntelektualyści,
    którzy będą namiętnie zwiedzać zabytki i kupować kolejne drewniane
    ciupagi. Jeśli tak to myślę, że wątpię.

    > Otóż kiwnie, kiedy będzie jego. W osiemdziesiątych latach było niczyje.
    > Gdyby od początku istniało odpowiednie ustawodawstwo, mielibyśmy teraz
    > dokładnie ten sam stan budowlany ale pozbawiony kolorowego chaosu.
    > Miasto byłoby naprawdę europejskie, a teraz przyjeżdża się tu raz i chlać.
    >
    > Nie ma takich miejsc.
    > Poza tym któryś raz ostatnio słyszę ''jak się nie podoba to się
    > wyprowadź''. A może niech wyprowadzą się ci, co przyszli tu później ze
    > swoimi wieśniackimi zwyczajami?
    Taaa, jasne - bo naonczas miasto było zamieszkiwane przez kulturalnych
    i wrażliwych estetów, a potem wzięli je w jasyr Hunowie i Scyci -
    gdyby od początku istniało odpowiednie ustawodawstwo, to kolorowy
    chaos byłby tylko trochę wcześniej. I skąd pomysł, że za to co
    określasz mianem "wieśniackich zwyczajów" odpowiedzialni są "ci, co
    przyszli tu później", bo nie bardzo rozumiem? Wietrzysz jakiś spisek
    ludności pochodzenia robotniczo-chłopskiego, lub jak ich dosadnie
    określasz: "wieśniaków", którzy wykupili wszystkie nieruchomości w
    centrum i wprowadzaja tam swoje ludyczne porządki? I kto tu gada
    bzdury, hę?