eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFelgi aluminiowe - porady praktyczneRe: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
  • Data: 2012-11-15 06:31:49
    Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-11-14 23:41, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Wed, 14 Nov 2012 14:43:25 +0100, Maciek napisał(a):
    >
    >> W dniu 2012-11-14 13:49, Filip pisze:
    >>> Nie powinno się stosować żadnego smaru miedziowego!!!!!!!!!!! Ludzie,
    >>> skąd Wy macie takie pomysły???
    >> Z warsztatu? Przy wymianie kół regularnie smarowali mi całą piastę
    >> smarem miedziowym.
    >
    > Czyli jak widać że to, że ktoś pracuje w warsztacie nie przeszkadza w tym
    > że jest idiotą który nie ma pojęcia nawet o tym jak działa śruba...
    > Przykre i straszne, bo potem samochody po takich "artystach" jeżdżą po
    > ulicach.
    >
    > Wystarczy popatrzeć na to:
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Polac
    zenie_srubowe_(sruba_zwykla).svg&page=1
    >
    > Nawalenie smaru pomiędzy współpracujące elementy zdecydowanie zmniejszy
    > siłę F którą połączenie jest zdolne przenieść.
    >
    nie, żebym sie czepiał, ale śruba powinna pracować na rozciąganie
    (ścinanie czy zginanie są zjawiskami nieporządanymi w poł śrubowym).

    Więc co ma w tym wypadku smar do tego "jaką siłę F którą połączenie jest
    zdolne przenieść" ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: