eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFelgi aluminiowe - porady praktyczneRe: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
  • Data: 2012-11-15 10:15:45
    Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 15 Nov 2012 06:31:49 +0100, AL napisał(a):

    > W dniu 2012-11-14 23:41, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Wed, 14 Nov 2012 14:43:25 +0100, Maciek napisał(a):
    >>
    >>> W dniu 2012-11-14 13:49, Filip pisze:
    >>>> Nie powinno się stosować żadnego smaru miedziowego!!!!!!!!!!! Ludzie,
    >>>> skąd Wy macie takie pomysły???
    >>> Z warsztatu? Przy wymianie kół regularnie smarowali mi całą piastę
    >>> smarem miedziowym.
    >>
    >> Czyli jak widać że to, że ktoś pracuje w warsztacie nie przeszkadza w tym
    >> że jest idiotą który nie ma pojęcia nawet o tym jak działa śruba...
    >> Przykre i straszne, bo potem samochody po takich "artystach" jeżdżą po
    >> ulicach.
    >>
    >> Wystarczy popatrzeć na to:
    >> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Polac
    zenie_srubowe_(sruba_zwykla).svg&page=1
    >>
    >> Nawalenie smaru pomiędzy współpracujące elementy zdecydowanie zmniejszy
    >> siłę F którą połączenie jest zdolne przenieść.
    >>
    > nie, żebym sie czepiał, ale śruba powinna pracować na rozciąganie
    > (ścinanie czy zginanie są zjawiskami nieporządanymi w poł śrubowym).
    >
    > Więc co ma w tym wypadku smar do tego "jaką siłę F którą połączenie jest
    > zdolne przenieść" ?

    Bo po przekroczeniu przyczepności F, śruby zaczną pracować na ścinanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: