eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFelgi aluminiowe - porady praktyczneRe: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
  • Data: 2012-11-15 10:32:49
    Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 22:29:37 +0100, Dykus napisał(a):

    > Witam,
    >
    > W dniu 2012-11-13 23:29, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> bo widziałem już "szpeców" co potrafili całą piastę
    >> zasmarować.
    >
    > I wyszło im to na złe? :)
    > Pytam poważnie, bo mnie rok temu uświadomiono (tutaj), że tak się nie
    > robi (mniejsze tarcie), ale przyznam szczerze - na zimę i tak delikatnie
    > posmarowałem. ;) Po prostu cały czas mam w pamięci walkę ze zdjęciem
    > jednego z kół po zimie... :)

    Problem ze zdjęciem kół jest nie z powodu trzymania całej piasty a
    wyłącznie na kołnierzu centrującym.
    Jak musisz to smar tam - troszeczkę.

    > Gwint śrub też posmarowany i jakoś nie zauważyłem, aby po sezonie jakieś
    > śruby były słabiej dokręcone...

    Nasmarowany gwint traci sporo ze swojej samohamowności.
    Czyli właśnie nie będzie tak że jakaś się słabiej dokręci, a np. raz na
    milion kilometrów odkręcą się wszystkie na raz...
    Zwłaszcza jak montujący "ma gest" i smar dostanie się też na powierzchnie
    styku nakrętki z felgą (co w przypadku nakładania smaru na szpilkę jest
    prawdopodobne).

    > Auto słabe, z piskiem opon spod świateł nie mam zwyczaju ruszać, może
    > dlatego nie widać efektu.

    Raczej bać się trzeba zmian temperatur i hamowania itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: