-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: grzesiek <p...@z...to>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
Date: Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 45
Message-ID: <hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: btj249.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255645329 3947 83.29.155.249 (15 Oct 2009
22:22:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 22:22:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090822)
In-Reply-To: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90417
[ ukryj nagłówki ]Witaj,
Mateusz Kosibowicz pisze:
> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
> Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego
czasu
> telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.
>
> Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie
resetować modem,
> a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera).
Ciężko jednak
> dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon,
który to powinni
> oni dostarczyć nie działa.
>
> Zna ktoś inny, działający sposób zgłoszenia awarii w netii?
> Ewentualnie jak sprawdzić, czy TP zrealizowała to co do niej należało przy zmianie
operatora
> (dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?
IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to wynoś
się z powrotem do TP. Moje doświadczenia (wbrew temu co pisze Ghost)
wskazują na to, że choć może TP daleko do ideałów to Netii jednak
jeszcze dalej do TP.
Parę kwiatków z moich ciężkich bojów z netią (o dodzwonieniu się tam
nawet nie wspominam):
- sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
porównania w TP około minuty);
- jak już mają wyniki to nie są w stanie ich zinterpretować (konsultanci
nie mają pojęcia co to tłumienie, snr, nie znają wartości granicznych a
jak im już wszystko powyjaśniasz to ich zdaniem gdy wartość graniczna
snr to 6 a u ciebie jest 4 to dobrze);
- załatwienie najprostszych spraw ciągnie się tygodniami, giną im pisma
wysłane poleconym, wysłane faksem (to tak apropos Twojego pytania o
działający sposób zgłoszenia awarii) i generalnie bez UKE nic (prócz
oczywiście podpisania umowy i otrzymywania faktur) tam nie załatwisz;
- jak już uda Ci się dodzwonić na ichniejszą infolinie to spodziewaj się
obietnic bez pokrycia: że jutro przyjedzie technik, że zadzwoni do
Ciebie kierownik itp itd... oczywiście firma telekomunikacyjna nie jest
w stanie zawiadomić swojego klienta że technik jednak nie przyjedzie,
mityczny kierownik też oczywiście nigdy nie dzwoni...
Generalnie netia to spód dna i 120 metrów mułu... Kiedyś sądziłem, że
nie ma gorszej firmy niż Poczta Polska, Netia wyprowadziła mnie jednak z
błędu.
Pozdrawiam i powodzenia w ciężkich bojach
Przechodzień
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.09 23:01 Smok Eustachy
- 16.10.09 06:31 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 16.10.09 06:52 Tomasz Kruk CZARNET
- 16.10.09 08:25 grzesiek
- 16.10.09 08:59 Krzysztof Halasa
- 16.10.09 09:47 Wemif
- 16.10.09 09:56 grzesiek
- 16.10.09 10:18 Ghost
- 16.10.09 10:22 Ghost
- 16.10.09 10:31 Ghost
- 16.10.09 10:38 grzesiek
- 16.10.09 10:57 Ghost
- 16.10.09 11:09 Tomasz Kruk CZARNET
- 16.10.09 11:10 Tomasz Kruk CZARNET
- 16.10.09 11:17 Ghost
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość