eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Date: Tue, 13 Oct 2009 11:39:18 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <hb1ig9$i1c$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl> <havvav$gab$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: acl214.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255427401 18476 83.16.63.214 (13 Oct 2009
    09:50:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Oct 2009 09:50:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:90413
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MrG" <mrg[nospuuuuuum]@nowanet.pl> napisał w wiadomości
    news:havvav$gab$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "Mateusz Kosibowicz" <m...@g...usun.com.usun>
    > napisał w wiadomości news:hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl...
    >> Witam
    >> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
    > [CUT]
    >
    > Zachciało się latać szybowcem to teraz się męcz .. netia jest fatalna i
    > fatalnie usuwa usterki .... od dawna to wiadomo .. skoro potrafi zostawić
    > klienta biznesowego tydzień bez łącza "bo są święta" lub nawet weekend bo
    > jak coś padnie w piątek to może naprawią we wtorek

    I uwazasz, ze TP nie robi takich numerow? Robi, znacznie lepsze.

    > to nie licz na to że twoje telefony coś zmienią. Cierpliwie czekaj może
    > pod koniec przyszłego miesiąca zacznie Ci działać razem z Fakturą.

    No w TP popedzanie telefonami realnie przyspiesza sprawe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: