eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ? › Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Data: 2010-04-05 13:42:24
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-05 11:36, Desoft pisze:

    > Właśnie. Dotknąłeś następnej wady.
    > Świetlówka pobiera mniejszą moc, ale większy prąd.

    I? Wg mnie to nie wada. Chyba nie masz instalacji oświetleniowej
    przewodami poniżej 1mm^2? A licznik mierzy zużycie energii więc mnie
    akurat nie obchodzi, czy świetlówka raz na sekundę pociągnie krótki
    impuls 5A, czy ciągnie cały czas 200mA. Niech się martwi elektrownia.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/