  • Data: 2024-02-06 12:53:29
    Temat: Re: FTP
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
    > Cała historia jest na pl.comp.sieci. Ale większość nieaktualna bo juź
    > wiem, że przez FTP tego się nie robi.
    > Od 24 h wiem, że istnieje coś takiego jak SMB. W panelu administracyjnym
    > routera nie ma słowa o SMB.
    > Jest takie coś:
    > https://prnt.sc/s9u9n80EtV18

    Ale tu widać właśnie FTP. Możesz tu skonfigurować zarówno klienta jak i
    serwer FTP.

    > Myślałem, że FTP służy do tego, aby w sieci pojawił się ten wpięty USB.

    USB możesz udostępniać po FTP lub SMB w tym routerze.

    > W tym routerze chyba to za to odpowiada (SMB to jest?):
    > https://prnt.sc/hnG1lGK2_erF

    Server Message Block, protokół używany głównie przez Windows do
    udostępniania plików.

    > NA W7 w oknie od zasobów sieci obok komputerów mam ten pendrive jako ikona
    > z opisem WAP.
    > Na W10 jest tylko jako urządzenie multimedialne.
    > https://prnt.sc/8b5SsF7OV6XJ
    > Robert

    Jako urządzenie przechowujące pliki multimedialne. Co się stanie jak w nie
    wejdziesz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/