  • Data: 2020-07-08 13:56:40
    Temat: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Hm, u nas ... czy nie zapomnielismy troche wiedzy greckiej ?
    > Albo egipskiej ... jak sie robi piramidy.
    >
    > A u samych Arabow nie nastapil regres ?

    Budowę piramid na sposób egipski to ja chrzanię. Gdybyśmy chcieli,
    to takie ostrosłupy zbuduje nam dzisiaj po swojemu każdy wykonawca
    wybrany w drodze przetargu. Nie spodziwajmy się, że praojce nasze
    posiadły jakąś szczególną wiedzę, której nam brakuje. Ale doceniajmy.
    Bo regres to ja widzę u tych, którym się wydaje, że wszystko jest
    zasługą zaledwie kilku ostatnich pokoleń. To nie są nawet "tumaniści",
    to są zwykłe tumany.

    Jarek

    --
    Errare tumanum est.