eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2025-01-09 01:20:21
    Temat: Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Ciekawy art.:
    https://arstechnica.com/gadgets/2025/01/the-end-of-a
    n-era-dell-will-no-longer-make-xps-computers/

    "This means that there won't be any more Dell XPS clamshell ultralight
    laptops, 2-in-1 laptops, or desktops. Dell is also killing its Latitude,
    Inspiron, and Precision branding, it announced today.

    Moving forward, Dell computers will have either just Dell branding,
    which Dell's announcement today described as "designed for play, school,
    and work," Dell Pro branding "for professional-grade productivity," or
    be Dell Pro Max products, which are "designed for maximum performance."
    Dell will release Dell and Dell Pro-branded displays, accessories, and
    "services," it said. The Pro Max line will feature laptops and desktop
    workstations with professional-grade GPU capabilities as well as a new
    thermal design."

    Czyli aplowacieje. Najwyraźniej applowski modus operandi zakładający, że
    większość uzytkowników nie ogarnia i ma generalnie w d. technikalia, w
    tym niuanse (jak je zapewne postrzegają) związane z konkretnymi liniami,
    jest marketingowo słuszny. Dylematy czy ma to być Inspiron czy
    Lattiitude czy XPS, gdzie żaden profan nie widzi różnicy, zostaną
    zastąpione klarownym "Pro" vs nie-pro co powinno ułatwić skutecznie
    odpieranie ataków uzytkowników nie tylko Appla. Trochę szkoda.

    Ciekawe czy za kilka lat takie samo zinfantylnienie nie czeka i
    gównianego windows. W porównaniu z applowskim interfejsem użytkownika
    (OSX, iOS) jest to w końcu szczyt elastyczności i bogactwo funkcji.
    Muszą wielu konfudować.

    --
    Marcin


  • 2. Data: 2025-01-09 07:58:30
    Temat: Re: Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:9DEfP.6$xXL.1@fx13.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    > Czyli aplowacieje. Najwyraźniej applowski modus operandi
    > zakładający, że większość uzytkowników nie ogarnia i ma generalnie
    > w d. technikalia, w tym niuanse (jak je zapewne postrzegają)
    > związane z konkretnymi liniami, jest marketingowo słuszny.
    > Dylematy czy ma to być Inspiron czy Lattiitude czy XPS, gdzie
    > żaden profan nie widzi różnicy, zostaną zastąpione klarownym "Pro"
    > vs nie-pro co powinno ułatwić skutecznie odpieranie ataków
    > uzytkowników nie tylko Appla. Trochę szkoda.

    Tak. Trochę jak Skoda.

    Wywaliła z tyłu wielki napis S K O D A żeby tępaki sobie przeczytały.
    Następnym krokiem będzie skoda-auto.pl i kod QR

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: