  • Data: 2009-07-06 07:32:56
    Temat: Re: Elektroniczny przerywacz kierunkowskazow
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętaj o homologacji takiego rozwiązania.

    Ogólnie elektroniczny przerywacz powinien miec same zalety. Stare instalacje
    motocyklowe z prądnicą miały problemy z zachowaniem stałości napięcia. Poza
    tym duże prądy, stary bimetaliczny przerywacz - same problemy. Elektroniczny
    powinien być znacznie lepszy - zapewnić pewne działanie oraz większą jasność
    żarówek kierunkowskazów.

    Co do homologacji to nie ma co przesadzać. Jeśli chodzi o
    lampy/żarówki/żarówki LED to oczywiście bym się w to nie pchał, ale sam
    przerywacz ma praktycznie 2 ważne parametry - częstotliwość pracy, drugi to
    sygnalizacja przepalenia żarówki za pomocą zwiększonej częstotliwości pracy.

    Bimetaliczny stary przerywacz na 6V często robi psikusy - potrafi wcale nie
    działać.

    Nie tak dawno był problem z kupieniem elektronicznego przerywacza na 6V -
    dzisiaj jak widać już nie ma.
    --
    Pozdr
    EM