  • Data: 2010-05-25 16:14:14
    Temat: Re: Dziwne uszkodzenie komputera
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    marko1a wrote:

    > W takim razie jeżeli nie widać uszkodzeń kondensatorów nie pozostaje nic
    > innego jak od spodu płyty podlutowywac kolejno kondensatory i patrzyć
    > czy coś się poprawia.

    Jeżeli masz ten objaw za każdym razem, niezależnie czy komputer gorący
    czy zimny, czy stał włączony czy nie, to pewnie jednak nie kondensatory,
    Zauważyłem, że to jest jakoś tak, że elektrolity jak padają to jest o
    wiele lepiej w cieple niż w zimnie i możliwe, że ma wpływ też to, czy
    stoją cały czas pod napięciem czy nie.
    Oczywiście jak są spuchnięte, to coś jest nie tak, ale czasem jest tylko
    niewielki, brązowy zaciek na płytce, który widać dopiero po wylutowaniu,
    albo nic nie widać a pojemności nie ma.

    Mirek.