  • Data: 2012-09-02 07:39:27
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-02 03:50, Michoo pisze:
    > Nie 'jakiś' woźnica, a ten jeden w tej konkretnej sytuacji.

    Ja się Ciebie jasno pytam czy wiedząc że on prowadzi pociąg wyślesz
    rodzinę z
    takim człowiekiem?

    > Nie.

    Wychlej 0,7 lub całego litra, następnie włącz sobie jakąś gierkę i
    zobaczysz jakie będziesz miał wyniki.

    > Jak już pisałem, uważam, że dostał dość niski wyrok,

    Zdecyduj się. Jeżeli według Ciebie nie stwarzał zagrożenia i nie był
    najebany to dla czego twierdzisz że wyrok jest dość niski?

    > prawdopodobnie warunkowany tym, że miał niedaleko do emerytury i już
    > więcej nie pojeździ.

    Bzdura. Czytałeś artykuł?
    Jasno jest napisane - "sąd wymierzył mu bez procesu karę *roku* zakazu
    prowadzenia pojazdów i grzywnę"
    To w wieku 59 lat, ile lat pracy pozostało do emerytury? I po czym
    twierdzisz że już więcej nie pojeździ?

    > To, że był najebany nie znaczy automatycznie, że

    Wcześniej stwierdziłeś że nie był. Zdecyduj się.

    > Z tego co rozumiem to on już pociągu nie poprowadzi.

    Po czym to rozumiesz?

    Motasz się, zaprzeczasz sam sobie, nie czytasz ze zrozumieniem i
    domyślam się że nie wiesz o czym piszesz.
    Nie będę stawiał tu diagnozy jaka jest tego przyczyna. Np. Znam takie
    objawy u pewnej dorosłej osoby już po dwóch piwach lub u dzieci po
    spożyciu dopalacza.
    --
    Krzysiek