  • Data: 2012-09-02 14:19:31
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 13:11:49 +0200, Michoo napisał(a):
    > To już pytanie do prokuratury, czy na tej trasie były miejsca w okolicy
    > gdzie gdyby zasnął to byłoby bardzo niebezpiecznie.

    Pewnie tak. To jednak teren zurbanizowany, gory, a nie 500km prosto przez
    tajge ..

    > Ale nadal - karane
    > jest sprowadzenie _bezpośredniego_ niebezpieczeństwa. Od karania za
    > hipotetyczne jest właśnie zestaw artykułów o pracy w stanie upojenia.

    No, to chyba juz blisko _bezposredniego_

    4973.html

    > Dobre pytanie - skoro zapory były opuszczone to wygląda na to, że
    > niewielkie (bo mogłoby kogoś sprowokować do ominięcia rogatek) do żadnego.

    A adwokat dorwal go wczesniej i podpowiedzial zeby zeznal ze jak sie zle
    poczul, to zamknal rogatki i poszedl spac ?
    Bo jesli zasnal przypadkiem, to rownie dobrze mogl to zrobic 5 minut
    wczesniej czy pol godziny pozniej i zostawic otwarte ..

    > Zauważ, że też jest tu wspomniany
    > Art. 180. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem
    > środka odurzającego, pełni czynności związane bezpośrednio z
    > zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów mechanicznych, podlega karze
    > pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    kierowcy i maszynisty nie dotyczy ?

    > Ja po prostu uważam, że nie należy ciągle cisnąć na maksymalnie ostrą
    > karę bo się dochodzi do absurdów

    Ja tez nie, tym niemniej tu chyba byla bardzo lagodna.

    J.