  • Data: 2012-09-02 03:50:34
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.09.2012 00:32, Krzysztof 45 wrote:

    > Nie wnikając w KK który jasno stwierdza ile i za co, może pytanie do
    > jego "kumpli" po fachu. Dlaczego spanikowali i go podkablowali? Mogli go
    > obudzić, poczęstować browarkiem na kaca by dalej powoził.

    > Ale farmazony. To tylko tyle, czy aż tyle?
    Zobacz sobie zdjęcie takiego eu-07 - jak facet był w stanie to
    kontrolować i przy tym prowadzić zgodnie z wymaganiami to znaczy, że
    radził sobie jednak całkiem nieźle.

    > Wyślesz przykładowo następnym razem rodzinkę takim składem by udowodnić
    > że woźnica z 1,6 promila to bezpieczny woźnica?
    Nie 'jakiś' woźnica, a ten jeden w tej konkretnej sytuacji.

    > Ty bronisz patologi. 1,6 w wydychanym powietrzu to nie jest piwko lub
    > dwa do obiadu. On był krótko mówiąc najebany.
    Nie. Jak już pisałem, uważam, że dostał dość niski wyrok, ale
    prawdopodobnie warunkowany tym, że miał niedaleko do emerytury i już
    więcej nie pojeździ. To, że był najebany nie znaczy automatycznie, że
    ludzie byli zagrożeni.

    Tak samo jak hipotetyczny dróżnik który najebany jest ryzykowny (dlatego
    prawo zabrania pracy pod wpływem), bo może nie zamknąć rogatek, ale
    jeżeli prawidłowo je zamyka/otwiera to znowu ciężko mówić o
    _bezpośrednim_ zagrożeniu i karanie go za to uważam za niewłaściwe.

    > Za rok, dwa tak się napierdoli że nie zdąży się zatrzymać i rozwali 300
    > ludzi.
    Z tego co rozumiem to on już pociągu nie poprowadzi. A żeby wjechać za
    zakaz wjazdu to nie starczy być najebanym - inaczej najebani piesi by
    np. masowo ginęli na drogach wskakując pod tiry.

    Michoo