  • Data: 2012-09-02 10:21:34
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Sep 2012 23:44:22 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Za to nikt nie odpowiada?

    Ktos tam pewnie sprawdza i przeglada. Moze nawet maszynista ma obowiazek
    sprawdzic.
    Tym niemniej - zabezpieczenie ostatniej szansy, liczyc na nie to juz
    narazanie.

    > Swoją szosą mnie ciekawi, skąd się konkretnie wzięły te promile.
    > Szwagier się głupio załapał na wykroczenie przez dwa piwa dzień wcześniej.

    Ale to nie bylo 0.21 promila, tylko 1.6.

    > Czasem ktoś może komuś zrobić głupi kawał - słyszałeś może o rumisiach? ;)

    nie.

    > A tak szczerze - nigdy nie siadałeś za kierownicą niewyspany, jak się
    > źle czułeś, z zatruciem, grypą czy inną gorączką?

    Nie mowie nie, jechalem tez 150/90, no i zgodnie z zielona fala - ale nie
    twierdze ze to nie bylo stwarzanie zagrozenia.
    Choc ... w zasadzie twierdze, no moze ta zielona fala to troche za szybko
    byla ustawiona :-)

    J.