  • Data: 2009-06-10 09:57:20
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: "marek augustyński" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ja uparcie powtarzam od początku mojego udzielania się na
    > niusach? :-> Właśnie to. Że portret z butem na głowie czy z nosem w
    > dupie, to nie jest sztuka; więcej - to nawet nie jest fotografia. To
    > jest pierdolec :-)

    Musisz napisać definicję fotografii i sztuki:)

    > Nie krytykuję Twojej modelki, jej póz czy min, ale neguję zastosowaną
    > "technikę" - paskudną obróbkę komputerową, w najgorszym guście, rodem
    > właśnie z krytykowanych przez Ciebie serwisów ;-> A te cienie pod
    > ramkami, to już poniżej krytyki :( Estetyka dresiarza...

    tak przy okazji, myślę podobnie jak Czarek w tym wypadku. Wiem jednak, że jest
    możliwe przestawienie małego guziczka i zrobienie z tego badziewia dzieła
    sztuki. Tylko ten guzik jest wybitnie mały i raczej się go nie znajdzie.

    > Zgodzę się, że fotografia dla Ciebie się skończyła; ale tylko dlatego,
    > że Ty dobrnąłeś do kresu swoich możliwości, a nie dlatego, że
    > fotografia zdechła. Fotografia nadal żyje i ma się doskonale, pisałem.

    To prawda. Ale to życie obiawia się czasem i pochodzi od niewielu osób na
    świecie. Reszta to truposz próbujący wstać.

    > Tylko, że patrzysz nie tam, gdzie trzeba. Media zalewają Cię estetyką
    > NG czy Martina Parra, a nie widzisz, że istnieje i tworzy chociażby
    > John Sexton. Być może, dla Ciebie to nie jest fotografia:
    > http://www.johnsexton.com/images/REC_cover_shadow_72
    _380s.jpg
    > i zgodzę się, w telewizorze to nie jest fotografia. Ale wystarczy
    > wziąć do ręki jego album, że o oryginałach nie wspomnę (bo nie
    > widziałem :->) i słowo "fotografia" nabiera zupełnie nowego znaczenia.

    Powinieneś zająć się kolekcjonowaniem srebra;)

    > Reasumując, bo i tak nikt już tego nie czyta - powiem Ci to, co już
    > kiedyś komuś powiedziałem: Twój kres możliwości, to nie kres
    > fotografii, to jej początek. To nawet nie przedszkole, to żłobek
    > fotograficzny. Punkt wyjścia, port, z którego można wypłynąć na
    > oceany. Albo do końca życia chlać w portowej knajpie.

    O jezu! Twoje teorie maja to do siebie, że są zupełnie niepraktyczne. Sądzę,
    że twórcy wybitni mają świadomość swojej małości jak żaden z ich odbiorców.

    > Wybór należy do Ciebie ;-)

    A do ameryki juz dopłynąłeś;)

    > Tamtemu pomogło.

    Uzbierał pół kilo platyny?:)