  • 1. Data: 2009-06-08 22:30:07
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    nawet nie chce mi sie czytac tego pierniczenia o fotografi przez
    FOTOGRAFOW -zenada
    janko - pokazuj fotki, natomiast, ze sie tak wyraze - 'wylacz mozliwosc
    komentazy'
    po co ci to?
    niby grupa dyskusyjna po to jest, ale tutaj niestety traci sens
    ale jak koniecznie chciales komentarzy to masz:
    trzecie od konca jest b.db, a z pozostalych modelka pewnie bedzie rowniez
    zachwycona..
    i o to chodzi
    pzdr

  • 2. Data: 2009-06-09 06:37:25
    Temat: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    A właściwie czternaście:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/04/23.htm
    Jak ktoś ma ochotę coś powiedzieć, zapraszam.
    Robione jak zwykle 450D+28-75 tamron, w większości otwarty, 3-4 źródła
    światła (strumienica + 2-3 softboxy)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-06-09 07:03:27
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 9 Cze, 08:37, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A właściwie czternaście:http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/0
    4/23.htm
    > Jak ktoś ma ochotę coś powiedzieć, zapraszam.

    Wybacz, Adaś, ale muszę to powiedzieć :-> Życzę Ci, żebyś jak
    najszybciej przeszedł ten etap.
    Rób sobie widoczki, obrabiaj je w kompie, coś Ci z nich wychodzi.
    Niektórzy latami próbują uzyskać takie efekty klasycznie. Ale to, co
    teraz (i poprzednio) prezentujesz, to jest po prostu koszmar.
    Rozumiem, różne rzeczy robi się dla kasy czy sławy mołojeckiej, ale
    chyba nie chcesz, żeby taka "estetyka" przykleiła się do Ciebie na
    stałe?

    Czarek

  • 4. Data: 2009-06-09 07:19:03
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > Jak ktoś ma ochotę coś powiedzieć, zapraszam.
    > Robione jak zwykle 450D+28-75 tamron, w większości otwarty, 3-4 źródła

    będę brutalny - ale po cholere Ci tyle lamp, skoro ani jedna nie zaświeciła
    ładnie...
    opanować w portrecie 4 lampy i zrobić dobry portret.... powodzenia...
    wróć do 1 lampy

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 5. Data: 2009-06-09 07:28:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czarek pisze:
> [...]
    > Rozumiem, różne rzeczy robi się dla kasy czy sławy mołojeckiej, ale
    > chyba nie chcesz, żeby taka "estetyka" przykleiła się do Ciebie na

    Fotografia imo padła. Dziesiątki tysięcy ludzi robi doskonałe portrety w
    ilościach hurtowych, dziesiątki milionów (to wcale nie przesada), robi
    portrety kiepskie. Jak przewidywałem, jest to koniec fotografii jaką
    znaliśmy, koniec w takim sensie, iż nie widzę dla siebie miejsca, by
    wchodzić w to dalej. Wyścig szczurów się zaczął: doświadczenia, syntezy,
    ideologie, wszechobecne blogowanie, formowanie, stowarzyszanie,
    dmuchanie wielkiego pustego balona. Dowidzenia :)
    Ale znalazłem inny sens, nazwijmy to ''dobrouczynkowy''. To estetyka dla
    nie... niezepsutych chciałoby się powiedzieć, gustów, ale powiedzmy,
    przeciętnych, która po prostu sprawia przyjemność, konkretną, konkretnym
    ludziom. Mnie zresztą też, pierwotną, estetyczną i wtórną, biorącą się z
    obserwacji reakcji.
    Ze ''sztuki'' wyrosłem. Pozostało mi pamiątkarstwo, sprawianie
    przyjemności i wstrętna komercja. Czasem jeszcze chce mi się pstryknąć
    widoczek ze względów emocjonalnych. Dlatego raczej nie wyjdę poza takie
    portretowanie. Nie chce mi się, a jak poczuję głód dobrej sztuki, to z
    pewnością nie będę musiał długo szukać...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 6. Data: 2009-06-09 07:31:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    A jaki byłby komentarz, gdybym nie napisał ile lamp użyłem? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jadam kebaby, ale jestem pacyfistą/

  • 7. Data: 2009-06-09 07:43:21
    Od: conik <c...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > A jaki byłby komentarz, gdybym nie napisał ile lamp użyłem? :)

    bylby taki ze swietnie wychodzi ci uwypuklanie najgorszych cech
    fizjonomii modelek;)

  • 8. Data: 2009-06-09 07:44:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > Jak ktoś ma ochotę coś powiedzieć, zapraszam.
    > Robione jak zwykle 450D+28-75 tamron, w większości otwarty, 3-4 źródła

    7,8,10,12,13 - licząc od górnego lewego w prawo. Łatwiej by było, abyś
    jednak ponumerował następnym razem.

    Pozostałe - nie bardzo.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 9. Data: 2009-06-09 07:45:44
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > A jaki byłby komentarz, gdybym nie napisał ile lamp użyłem? :)

    że na zdjęciach zrobiłeś okropną sieczkę ze skóry
    i brzydko świeciłeś...

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/04/0.htm
    to zdjęcie skasowałbym w aparacie

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 10. Data: 2009-06-09 07:48:16
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > doświadczenia, syntezy, ideologie, wszechobecne blogowanie,
    > formowanie, stowarzyszanie, dmuchanie wielkiego pustego balona.

    :)
    napisz jeszcze ze 2012 się zbliża - więc koniec już blisko ;)

> [...]
    > konkretną, konkretnym ludziom. Mnie zresztą też, pierwotną,
    > estetyczną i wtórną, biorącą się z obserwacji reakcji.

    idea fajna - ale nie rób tego w studio
    wyjdź w plener...
    kilka podstawowych patentów i masz perfekcyjne światło...

    bo dla mnie to jednak w kilku mometach modelka została skrzywdzona i to
    mocno...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk