  • Data: 2009-06-10 13:21:23
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustyński pisze:
    > tak przy okazji, myślę podobnie jak Czarek w tym wypadku. Wiem jednak, że jest
    > możliwe przestawienie małego guziczka i zrobienie z tego badziewia dzieła
    > sztuki. Tylko ten guzik jest wybitnie mały i raczej się go nie znajdzie.

    Innymi słowy - wystarczy zmienić ramkę, albo wyłączyć lampę, albo... no
    właśnie, z szopem będzie problem, bo go tu mało. Ale dobra, trzeba
    zwiększyć przysłonę tu tak często myloną z efektem pochodzenia
    komputerowego i... stanie się sztuka :)

    To może innym razem. Bo tym razem tak chciałem i nie wstydzę się tego :)

    A w ogóle wydaje mi się, że moje ''poszukiwanie ostatniego
    piksela/ostatniej drobiny srebra'' to... z braku lepszego określenia
    powiem: specyficzny kontakt z modelem. Jak podobno nie da się przenieść
    dużej odbitki srebrowej internetem, tak nie da się przenieść internetem,
    ani żadnym medium tegoż właśnie kontaktu, kontaktu będącego częścią
    składową zdjęcia. W tym momencie ramka jest tak samo nieistotna jak
    fabryczne cyferki na marginesie zbyt obszernie skadrowanego negatywu.
    Oczywiście tu może paść argument, że dorabiam filozofię do dziadostwa,
    ale mnie tam wszystko jedno, tak sobie piszę...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl