  • Data: 2010-07-06 10:41:02
    Temat: Re: Drzenie kierownicy, pokrzywione tarcze?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zauważyłeś zależność od stopnia rozgrzania tarcz?
    > Jeśli biją nawet gdy są zimne (pierwsze większe hamowanie) to
    > powinno to wyjść również przy pomiarze bicia (u mechanika, czujnikiem
    > zegarowym) a w takim wypadku nie sądzę aby były problemy z reklamacją
    > przy tak skromnym przebiegu.

    Bicie na kierownicy jest zawsze, stopien nagrzania nieistotny. Z reklamacja
    kiepsko, mechanik u ktorego robilem na urlopie miesiecznym, a ja mam teraz
    sporo jazdy, potem skoleji ja ide na urlop i znowu sporo jazdy, prawie 2
    miesiace nie zobacze mechanika.

    > Jest jeszcze niewielka szansa że były niestarannie zamontowane, tzn
    > bez dokładnego oczyszczenia pola styku tarczy i piasty. Albo, że to
    > bije któraś piasta. To wszystko można sprawdzić i pomierzyć.

    Wiem, ze gosc wszystko czysci "na lustro", widzialem jego robote juz pare
    razy. Jezeli byloby bicie piasty to czy samochod dobrze by sie prowadzil a
    efekt drgawek moglby wystepowac tylko przy hamowaniu?

    > Jeśli było dobrze a się pokrzywiło w 3kkm to znaczy że najpewniej
    > pokrzywi się znów.

    Tak, wlasnie bylo. Wszystko ok a potem usterka.
    Uwazasz, ze jest duze prawdopodobienstwo? Dlaczego? Nie strasz mnie prosze
    bo na hamulce nie wyrobie :-)

    > ATE mają niezłe opinie...

    Mozliwe, ze jezeli wymiana to wlasnie ATE. Tylko zbiles mnie z tropu
    ponownym krzywieniem.

    Pozdrawiam
    Maciek