  • Data: 2010-07-06 20:12:27
    Temat: Re: Drzenie kierownicy, pokrzywione tarcze?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:

> [...]

    i jeśli masz taką możliwość zrób to sam (pomiar)

    > Wiem, ze gosc wszystko czysci "na lustro", widzialem jego robote juz
    > pare razy. Jezeli byloby bicie piasty to czy samochod dobrze by sie
    > prowadzil a efekt drgawek moglby wystepowac tylko przy hamowaniu?
    poszukaj moich lamentów na grupie z ostatniego pół roku. Miałem takie
    przeboje z xsarą i jak sie okazało krzywymi piastami. aż sie niechce
    wierzyć ze 6setek w czasie jazdy nie czuć, a podczas hamowania jest
    drżenie. Co gorsza z czasem narasta - tarcze sie krzywią bardziej.

    mnie sie tez ATE pogięły. JEdź do kogoś kto ma czujnik zegarowy. JEśli
    byś chciał przetaczać to tylko na aucie.

    ToMasz