  • Data: 2010-07-08 08:50:14
    Temat: Re: Drzenie kierownicy, pokrzywione tarcze?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do brembo nie mam zaufania, 2 znajomych się nacieło (też szybko się
    > pokrzywiły)
    > A jakie masz klocki ?

    Tez juz nie mam zaufania. Poczytalem miedzyczasie troche o brembo, z
    opiniami jest roznie. Czesc osob twierdzi, ze produkuja je pod Czestochowa i
    sa kiepskiej jakosci, krzywia sie, wiec to co pewnie u mnie.
    Klocki mam remsa, bez zastrzezen, nie piszcza. Co do sily hamowania kompletu
    jest dobrze, wczesniej mialem seryjne heble i w tej kwestii nic sie nie
    zmienilo.

    > Ja zawsze wymieniam zarówno tarcze jak i klocki na ATE i jestem zadowolony
    > (tylko jak mam płacić za części to mniej).

    Z tego co patrzylem to chyba najmniej zlych opinii w kwestii krzywienia
    wyglada na to, ze maja TRW. Chyba zaryzykuje i wymienie na nie.

    Pozdrawiam
    Maciek