  • Data: 2010-07-06 11:22:37
    Temat: Re: Drzenie kierownicy, pokrzywione tarcze?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:

    > Wiem, ze gosc wszystko czysci "na lustro", widzialem jego robote juz
    > pare razy. Jezeli byloby bicie piasty to czy samochod dobrze by sie
    > prowadzil a efekt drgawek moglby wystepowac tylko przy hamowaniu?

    To teoretycznie możliwe bo np. boczne bicie rzędu 0.5mm dla samego koła/opony
    to niewiele, ale dla tarczy to kosmos.
    Ale szansa że piasta skrzywiła się akurat w momencie wymiany tarcz - minimalna.

    > Tak, wlasnie bylo. Wszystko ok a potem usterka.
    > Uwazasz, ze jest duze prawdopodobienstwo? Dlaczego? Nie strasz mnie
    > prosze bo na hamulce nie wyrobie :-)

    Po prostu, skoro tarcze miały jakąś mechaniczną wadę która spowodowała
    już ich skrzywienie, to nie widzę logicznego powodu aby nagle miało się
    to zatrzymać po przetoczeniu... myslisz że "ile miały się skrzywić to już
    się skrzywiły" i dalej to nie pójdzie? Wątpię...

    > Mozliwe, ze jezeli wymiana to wlasnie ATE. Tylko zbiles mnie z tropu
    > ponownym krzywieniem.

    Nieporozumienie. Miałem na myśli wyłącznie te stare tarcze po przetoczeniu.