  • Data: 2010-07-06 20:05:31
    Temat: Re: Drzenie kierownicy?
    Od: solar <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To ja się podepnę.

    Mam Nissana xTraila 2003, 2l, benzyna.
    Kierownica i cały samochód zaczyna drżeć przy ok. 100 km/h. Przy 140-150
    prawie przestaje to być odczuwalne. Dziwne jeszcze jest to, że Przy tych
    100 km czasami drży mocniej, czasami słabiej.
    Na początku winiłem słusznie opony - były krzywe. Ale teraz z przodu są
    nowe, tylne są OK i drży nadal.
    Przy niższych prędkościach nic nie czuć, nic nie ściąga.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć