    From: Bydlę <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogie mandaty w leasingu
    Date: Wed, 08 Sep 2010 18:36:05 +0200

    Cavallino wrote:

    > Że nie zrozumiałeś o czym gadasz.

    Tierdzisz, że nie rozumiem tego, co myślę o odpowiedzialnośći?
    Że nie rozumiem mojej tezy, iż ten, kto uczynił daną rzecz, musi ponieść
    konsekwencję swojego czynu?
    Wyjaśnij mi, proszę, jak to wg ciebie jest możliwe, że nie rozumiem
    mojego własnego postulatu?
    Bo logika mówi, źe co najwyżej odbiorcy mogą nie zrozumieć mojej tezy, a
    nie ja.
    ;>

    > Jeśli było inaczej, to jeszcze gorzej,

    ???
    Co było inaczej?
    Nie twierdziłem tego, co napisłem, a coś innego?
    Przemyślałeś swoją wypowiedź, czy pomyliłeś osobę?
    ;>

    > widać Twój rozsądek od takiego
    > normalnego różni się jak dzień od nocy, jeśli takie opłaty są dla Ciebie
    > rozsądne.

    To ja wolę stać w tej grupie, którą nazwiesz nienormalną i nadal będę
    twierdził, że skończonym idiotą jest ktoś, kto jeździ stylem, na który
    go nie stać, ale potem drze mordę, jakoby krzywda mu się działa.

    I nadal podtrzymuję pytanie, które chyba jest niewygodne...
    ;>

    --
    Bydlę