  • Data: 2013-09-24 00:32:35
    Temat: Re: Droga publiczna a lokalny zarządca - ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Sep 2013, r...@k...pl wrote:

> [...]

    "Gmina", rozumiana jako rada gminy, nie zarządza.
    Zarządcą jest prezydent miasta, burmistrz lub wójt.

    > Nie wiem :).
    > Np. czy droga publiczna może być w zarządzie spółdzielni mieszkaniowej.

    A nie mogłeś gugla spytać?
    Czas maszynowy jest ostatnio dość tani ;>

    http://www.arslege.pl/zarzadcy-drog/k95/a15782/
    http://naszeprawo.wordpress.com/2012/10/18/kto-jest-
    zarzadca-drog-gminnych-powiatowych-wojewodzkich-kraj
    owych-oraz-autostrad/

    pzdr, Gotfryd