-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
Date: Sun, 28 Jan 2018 22:36:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <p4lfpg$tln$1@node1.news.atman.pl>
References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
<p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
<p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
<p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
<p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d211-76.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1517175408 30391 109.173.211.76 (28 Jan 2018 21:36:48
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2018 21:36:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180127-0, 27.01.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623629
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28-01-2018 o 22:00, Marek S pisze:
> W dniu 28-01-2018 o 08:00, Cavallino pisze:
>
>> Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się
>> nie przegrzewają.
>> Ale jazda sportowa jest po prostu inna.
>
> Ja rozumiem. Zdaję sobie sprawę z tego, że są różne konstrukcje
> zasilania hamulców jak i same klocki. Być może odnoszę zafałszowane
> wrażenia ale przy tarczach jakie mam obecnie: 33cm i klockach za przód
> rzędu 600zł (nie wiem jaka to półka cenowa), obserwuję z jednej strony,
> że siła hamowania pojawia się natychmiast i jest potężna a z drugiej
> strony, że nie jest prawdą, że przy nie sportowej jeździe układ
> hamulcowy nie przegrzewa się. W swoim zwykłym osobowym aucie z
> końcówkami przewodów z oplotem, zauważyłem diametralną różnicę przy
> hamowaniu powiedzmy 50->0 gdy jeździłem po mieście cały czas powiedzmy
> 80km/h vs to samo gdy najpierw na autostradzie zwalniałem ze 180->80
> przy jakimś zjeździe a potem przerwa z 10s i z 50->0. Czuć, ze auto
> słabiej hamuje.
To oczywiste
Ale nadal nie jest to skala problemu jaką miałbyś w Porsche, jadąc po
Nurburgringu....
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.18 22:48 Tomasz Pyra
- 29.01.18 00:44 Tomasz Pyra
- 29.01.18 09:59 Lewis
- 29.01.18 15:36 T.
- 29.01.18 17:51 Marek S
- 29.01.18 18:00 Marek S
- 29.01.18 18:05 Marek S
- 29.01.18 20:40 Yeti Siedzinski
- 29.01.18 20:41 Yeti Siedzinski
- 31.01.18 20:43 Lewis
- 01.02.18 20:42 Marek S
- 03.02.18 09:23 Lewis
- 03.02.18 14:01 Marek S
- 03.02.18 14:43 Lewis
- 03.02.18 18:27 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO