eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroga hamowania vs prędkośćRe: Droga hamowania vs prędkość
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Date: Sun, 28 Jan 2018 22:36:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <p4lfpg$tln$1@node1.news.atman.pl>
    References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
    <p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
    <p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
    <p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
    <p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: d211-76.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1517175408 30391 109.173.211.76 (28 Jan 2018 21:36:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2018 21:36:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180127-0, 27.01.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623629
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-01-2018 o 22:00, Marek S pisze:
    > W dniu 28-01-2018 o 08:00, Cavallino pisze:
    >
    >> Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się
    >> nie przegrzewają.
    >> Ale jazda sportowa jest po prostu inna.
    >
    > Ja rozumiem. Zdaję sobie sprawę z tego, że są różne konstrukcje
    > zasilania hamulców jak i same klocki. Być może odnoszę zafałszowane
    > wrażenia ale przy tarczach jakie mam obecnie: 33cm i klockach za przód
    > rzędu 600zł (nie wiem jaka to półka cenowa), obserwuję z jednej strony,
    > że siła hamowania pojawia się natychmiast i jest potężna a z drugiej
    > strony, że nie jest prawdą, że przy nie sportowej jeździe układ
    > hamulcowy nie przegrzewa się. W swoim zwykłym osobowym aucie z
    > końcówkami przewodów z oplotem, zauważyłem diametralną różnicę przy
    > hamowaniu powiedzmy 50->0 gdy jeździłem po mieście cały czas powiedzmy
    > 80km/h vs to samo gdy najpierw na autostradzie zwalniałem ze 180->80
    > przy jakimś zjeździe a potem przerwa z 10s i z 50->0. Czuć, ze auto
    > słabiej hamuje.

    To oczywiste
    Ale nadal nie jest to skala problemu jaką miałbyś w Porsche, jadąc po
    Nurburgringu....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: