eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrgania kół podczas ruszania AR 147 JTD. › Re: Drgania kół podczas ruszania AR 147 JTD.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed.pionier.net.pl!ne
    ws.gazeta.pl!not-for-mail
    From: cocon <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drgania kół podczas ruszania AR 147 JTD.
    Date: Sat, 07 Jul 2012 12:17:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <jt92cq$eek$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jt7b6d$st1$1@inews.gazeta.pl> <jt83iv$2rd$1@inews.gazeta.pl>
    <jt8o0r$g5p$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-25-21.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1341656283 14804 89.68.25.21 (7 Jul 2012 10:18:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Jul 2012 10:18:03 +0000 (UTC)
    X-User: entepek
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20120614
    Thunderbird/13.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458258
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-07-07 11:24, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 07 Jul 2012 09:20:53 +0200, cocon napisał(a):
    >> W dniu 2012-07-07 03:32, dominik pisze:
    >>> On 2012-07-06 20:35, cocon wrote:
    >>>> Może to być związane z dolnymi wahaczami ? Wybite silentblocki ?
    >>> Może,
    >>
    >> Czyli jednak jest to możliwe. Znalazłem taką informację i zastanawiałem
    >> się jak to możliwe z fizycznego/mechanicznego punktu widzenia.
    >
    > Jak jest luz, to moga byc i drgania, takie prawo mechaniki :-)
    Truizm. Coś konkretniej ? Dla czego drgania, a nie tylko jedno ugięcie i
    ruszamy ?

    >> Przepływomierz jest nówka (tydzień temu).
    >
    > Patrzac na to co juz wypisales ... nie dziwie sie tym opiniom o Alfie :-)

    Co takiego wypisałem ? Wiesz dla czego było to wymieniane ?
    Sprzęgło sam zarżnąłem, bo dowaliłem jej za dużo niutonków w mapie.
    Przynajmniej dowiedziałem się, że 400 przy 2000 obr. na fabrycznym to
    gruba przesada. Teraz mam spieka 5-cio ramiennego z odpowiednim
    dociskiem i kołem. Dla tego też na wszelki wypadek zrobiłem z układem
    wysprzedającym, bo to niecałe 25 zł. Amory zmieniałem z oryginałów na
    sport razem ze sprężynami (komplet Eibach). Przeguby wewnętrzne, bo
    pękła mi jedna (lewa) osłona, to przy okazji rozbierania założyłem nowe
    na obie strony + krzyżaki, bo to żaden wydatek (2x130 zł).
    Przepływomierz - niestety zasrany Bosch, który jak wiadomo pada po ok
    60kkm, a czyszczenie to naprawa doraźna. Taki niemiecki złom rodem z chin.
    Poduszka pod skrzynią i drążek, tu mi się wydawało, że to jest powodem
    drgań. Wymieniłem dobre na nowe :( Teraz nie chciałbym tego błędu
    powtórzyć i wymienić to co faktycznie jest uszkodzone.
    I co w tym widzisz złego ? Ale jak ktoś nie wie o co chodzi, to i
    generuje dziwne opinie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: