  • Data: 2013-02-13 19:07:18
    Temat: Re: Dławiki Ferryster
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 18:32, Mario pisze:

    > Roman jeszcze jedna prośba. W sklepie online jeden DUS jest -NT(?)
    > jeden -H, a co z pozostałymi? Wersja -V? Bo na zdjęciach wszędzie są -V.
    > Robię footprinta i ma to wpływ na definiowany wymiar.

    No i jak znaleźć na stronie Ferystera dokumentacje transformatora.
    Potrzebuję D-ES tak jak dałeś link do D-US. D-US-V będzie za wysoki a
    widzę tylko jeden model -H. Wybrałbym D-ES -H ale nie ma rysunków
    transformatora tylko linki do rysunków karkasa. No chyba, że zrobią bez
    problemu D-US-H.

    --
    pozdrawiam
    MD