  • Data: 2012-12-31 21:32:44
    Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-31 18:06, chwdp pisze:

    > yhy. zwlaszcza przekladnie katowa.

    Da się :)
    Z trudem, ale się da.

    Ja co prawda przekładni nie wymieniałem, ale w innym Freelanderze
    kolega, Sylwek, mający warsztat jednoosobowy przy Poznańskiej pod
    Warszawą, osobiście i jednoosobowo wymieniał przekładnię, sprzęgło z
    wysprzęglikiem i wiskozę.

    Ale przekładnie kątowe padały w "jedynce" przed liftingiem, w TD4 (od
    roku 2002?)już były mocniejsze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.