eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 30 Nov 2018 10:10:50 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek
    rowerowych
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 11:06:19 UTC-6 użytkownik T. napisał:

> [...]
    sie jedzie goralem czy kolarka bez amortyzacji przedniego kola to nadgarstki cierpia
    od wibracji. Mnie tam nie boli bo jezdze trekingami czy rowerami "comfort" wiec nie
    jestem az tak pochylony ale jestem w stanie sobie wyobrazic ze ktos starszy albo z
    zuzytymi stawami moze narzekac.

    > No ale nie jeździsz po polu kukurydzy autem, bo Ci tak pasuje. Jeździsz
    > tam, gdzie możesz jechać i uważasz, że jest to dla Ciebie wystarczająco
    > komfortowe. Dlaczego rowerzyści mają porypane pod czupryną i twierdzą,
    > że to wszyscy inni muszą się dostosować?
    > Zwłaszcza, że w większości przypadków tych niesubordynowanych to jazdy
    > rekreacyjne - ludzie do roboty czy na zakupy jadą ścieżką.

    Porownanie z czapy. Rowerzysta chce jechac po dobrej nawierzchni.
    To moze zapytaj czy samochodziarze z radoscia pojada po bruku?
    Przeciez maja amortyzatory i resory wiec co za problem?
    Lubisz po bruku jechac? Lubisz masaz kregoslupa nawet w swoim aucie?
    Poza tym droga sluzy do jazdy. To nie pole kukurydzy ktora ktos zasial i zamierza
    zebrac.

    Dziwisz sie ze im zle bo ktos za ich pieniadze zrobil im sciezke z dupy?

    Ja sie nie dziwie. Nie zebym popieral bo tez jezdze sciezkami ale rozumiem ze maja
    konkretny i zasadny powod aby narzekac.

    No i bardzo lubie takie pitolenie o dostosowywaniu sie. Jakos korkow tworzonych przez
    rowerzystow nie widze. Jak nie umiesz jechac autem po drodze razem z rowerem to moze
    nie nadajesz sie na kierowce?
    Naprawde chcesz na tym poziomie dyskutowac czy jednak pogadamy o rzeczywistosci bez
    wycieczek demagogicznych?