eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-12-01 07:13:49
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2018 o 00:01, Marek S pisze:

    > Muszę się wtrącić. W mojej miejscowości ścieżki są w 50% asfaltowe,
    > pięknie wyróżnione na czerwono i oddzielne od chodnika.

    No i w końcu. Dwie dekady im to zajęło, żeby pojąć. U mnie też jest
    coraz lepiej - wszystkie nowe z asfaltu, choć czasem debilnie
    zaprojektowane.

    > Po drugie: jeśli ścieżka jest nawet wyłożona kostką, to ja osobiście nie
    > widzę problemu by nią podążać. Jadąc rowerem nawet przez 5 minut nie
    > pomyślałem by ignorować wszystkie DDRy.

    Bo jak jedziesz przez 5 minut to jest to mały problem. Jak przez 45...

    > Po trzecie: czy usprawiedliwiasz kierowców samochodów, którzy jeżdżą po
    > DDRach omijając korki? Jeśli nie, to w czym oni są gorsi od rowerzystów
    > sunących obok DDRów?

    Nie usprawiedliwiam. Pytasz czemu się tak dzieje, to odpowiadam.
    Rowerzyści mają swoje grzeszki kierowcy swoje. Natomiast skoro unikają
    stowrzonych dla nich ścieżek, to może warto ten fakt przemysleć. Tym
    bardziej, że to nie jest za darmo i również z twojej kasy. Więc powinno
    się to robić dobrze. Na przykład to że z Radomia nikt nie chce latać, to
    nie wina linii lotniczych i paxów, tylko po prostu zrobiono to żle.
    Wydano kupę kasy, na coś co nie działa. Pokutuje jeszcze u nas myślenie,
    ze drogi dla rowerów nie są dla rowerzystów, tylko przeciw nim, zeby ich
    wyrugować z jezdni - przykładem takiego potworka jest ścieżka wzdłuż JP2
    w DC - na odcinku trzech kilometrów trzeba chyba zmieniać stronę cztery
    razy - to nie miało szansy się udać. Na szczęście to się zmienia i mam
    nadzieję, że z czasem będzie normalnie.

    Shrek