eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowychRe: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-12-01 00:01:38
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-30 o 23:34, Shrek pisze:

    > Żle na to patrzysz. To że część rowerzystów nie lubi ścieżek powinno
    > zapalić światełko - czemu. Ano temu, że _do_niedawna_ ściezki wbrew
    > nazwie nie były dla rowerzystów tylko przeciw. Kostka fazowana jest
    > chujowym materiałem nawet na chodnik o ścieżkach nei wspominająć.
    > Dobrze, ze zaczęto to rozumieć. Podobny problem _był_ z przejściami dla
    > pieszych. One nie były po to żeby pieszym było wygodnie, tylko kierowcom.

    Muszę się wtrącić. W mojej miejscowości ścieżki są w 50% asfaltowe,
    pięknie wyróżnione na czerwono i oddzielne od chodnika. Idealnie równe.
    Na skrzyżowaniach obniżenia. Czy sądzisz, że dla rowerzystów ma to
    jakiekolwiek znaczenie? Niedawno utworzyłem wątki o 2 skasowanych
    niepokornych rowerzystach, którzy z uporem maniaka ciągnęli po ulicy
    mimo to. Jedyna opcja by ubyło tych maniaków to ich kalectwo lub śmierć.
    Taka jest smutna prawda zwana selekcją naturalną.

    Po drugie: jeśli ścieżka jest nawet wyłożona kostką, to ja osobiście nie
    widzę problemu by nią podążać. Jadąc rowerem nawet przez 5 minut nie
    pomyślałem by ignorować wszystkie DDRy.

    Po trzecie: czy usprawiedliwiasz kierowców samochodów, którzy jeżdżą po
    DDRach omijając korki? Jeśli nie, to w czym oni są gorsi od rowerzystów
    sunących obok DDRów?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek