eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-12-01 18:00:33
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-01 o 07:13, Shrek pisze:

    > Bo jak jedziesz przez 5 minut to jest to mały problem. Jak przez 45...

    Nawet 45 nie stanowi problemu. Zwykle jeżdżę godzinę-dwie bo rower
    traktuję treningowo bardziej niż rekreacyjnie. Narzucam sobie tempo i
    czas. Zdarza się również, że większość trasy pokonuję po drogach polnych
    i tu również problemu nie widzę. Jak się zastanowię, to jazda brukowanym
    DDRem zmienia tylko akustykę. Jeździłem góralem, obecnie crossem i do
    łba mi nie przyszło nigdy, że DDR brukowany lub asfaltowy to problem.

    > Rowerzyści mają swoje grzeszki kierowcy swoje. Natomiast skoro unikają
    > stowrzonych dla nich ścieżek, to może warto ten fakt przemysleć.

    Dlatego dopytuję się rowerzystów lecz w odpowiedzi uzyskuję takie
    niejasne wyjaśnienia, jakich udzieliłeś powyżej - że 45 minut po DDRrze
    to problem. Gdybym sam nie był rowerzystą, to przyjąłbym taki argument.

    > Tym
    > bardziej, że to nie jest za darmo i również z twojej kasy. Więc powinno
    > się to robić dobrze.

    Nigdy nie uważałem, że DDR został źle zrobiony z wyjątkiem sytuacji
    gdzie na koślawym chodniku namalowano białą linię - to autentyczny
    przykład również z mojej miejscowości. Jeżdżę po 3mieście i okolicach.
    Uważam, że kasa na DDRy została porządnie wydana.

    Może gdzieś jest źle wydana a ja cytowałem w ostatnim czasie 2 przypadki
    tragicznych zdarzeń plus niniejsze niebezpieczne jako niezrozumiałe dla
    mnie i konsekwentne zachowanie rowerzystów w postaci trzymania się z
    dala od dobrej jakości DDRów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek