eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-11-30 22:15:01
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-30 o 19:10, s...@g...com pisze:

    > Porownanie z czapy. Rowerzysta chce jechac po dobrej nawierzchni.
    > To moze zapytaj czy samochodziarze z radoscia pojada po bruku?
    > Przeciez maja amortyzatory i resory wiec co za problem?

    Że się wtrącę... bardzo chętnie pojechałbym nie jedną "brukową" (bo to
    nie starodawny bruk lecz nowoczesna kostka) ścieżką rowerową autem bo
    jest zdecydowanie bardziej równa niż asfalt obok tej ścieżki. Do tego
    fajnie byłoby omijać korki w ten sposób bo na DDRach zwykle korków nie
    ma. W związku z tym czy zagwarantujesz mi prawo poruszania się
    samochodem po DDRach bez mandatu tak samo jak rowerzyści mają prawo
    jeżdżenia po ulicach równolegle do DDRów?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek