eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych › Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-12-01 12:30:37
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-01 07:13, Shrek wrote:

    > No i w końcu. Dwie dekady im to zajęło, żeby pojąć. U mnie też jest
    > coraz lepiej - wszystkie nowe z asfaltu, choć czasem debilnie
    > zaprojektowane.
    No wiesz, 3 czy 4 lata temu jakieś 20 km ode mnie budowano obwodnicę
    pewnej wsi (aby ruchliwa DW nie leciała przez wieś) to i przy okazji
    wybudowano ładną, równiutką asfaltową ścieżkę. No i wyszła z tego
    chujnia, bo gdy jechałem nią rok po oddaniu do użytku, to była już
    pofalowana. Chyba tandeciarze na grubości asfaltu przyoszczędzili i
    wskutek wahań temperatur tak ją powyginało.