    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel to taka droga sprawa?
    Date: Tue, 13 Apr 2010 11:54:50 +0200

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hq15i7$1ot$1@inews.gazeta.pl...

    > Inna sprawa, czy wymiana wtryskiwaczy rozwiąże problem, bo krąży opinia,
    > że wielu partaczy (bo trudno takich nazwać mechanikami) wymieniałoby
    > wtryski w ramach lekarstwa na każdy problem z silnikiem. Może sie okazać,
    > że wymieni wtryski, pochodzi mu dobrze jakiś czas, bo coś ta wymiana
    > poprawi, a zasadniczy problem nadal pozostanie nie usunięty.

    ja mam pewną koncepcję.
    największym problemem diesli są... mechanicy.
    specjalisci od CR, wtryskow, pomp...

    niestety, mam czesto wrazenie, że oni poruszaja sie tak samo po omacku jak i
    my, albo..... maja pewne swoje zakodowane "naprawy" dobre na wszystko - nie
    pali? pompa do regeneracji. nie jedzie? wtryski. itp itd.

    to chyba najwiekszy problem.

    --
    Pozdrawiam, Bartek