  • Data: 2010-04-14 23:22:11
    Temat: Re: Diesel to taka droga sprawa?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra wrote:

    > No to jest ASO w którym ma jakąś częściową gwarancję (która wtryskiwaczy
    > nie obejmuje) i której utratą go straszą jak to będzie wymieniał gdzie
    > indziej. Tyle że prawdopodobnie nie ma sensu trzymania takiej gwarancji
    > która nic mu nie daje.

    Nie wiem co to za gwarancja, ale jeśli ta co myślę, to raczej nie ma
    sensu dopłacać dla niej 3 tys. do wymiany, szczególnie, że nie wiadomo,
    czy rzeczywiście ją straci.

    > Za 1000zł można kupić takie wtryskiwacze np. 4max-a, tylko pytanie co to
    > jest warte? Wytrzyma też 100kkm, więcej czy może mniej?
    >
    > Bo też chodzi o to żeby nie zrobić oszczędności na 2000zł, a za rok nie
    > ponawiać całej imprezy.

    Jak kiedyś patrzyłem to można było znaleźć nowe wtryskiwacze w cenie
    poniżej 1000 zł za sztukę. Do tego montaż i kodowanie (potrzebny
    "komputer"), tak czy siak wyjdzie dużo mniej niż 7000 zł. W sumie nie
    wiem czy bym nie pobawił się z regenerowanymi, zależy ile robocizna
    kosztuje.

    > Mondeo III chyba 2004 2.0 130KM

    Hm... w zasadzie główny problem z TDCI był do liftu, może Twój znajomy
    miał po prostu pecha albo też auto ma większy przebieg niż się wydaje.
    Przy 100 tys. wnętrze nie powinno mieć żadnych śladów zużycia (nie mylić
    ze zniszczeniami wynikającymi z niechlujstwa).

    --
    cokolwiek